Skip to content

Ideepank muuseumidele

Kliki teemadel või sildipilve märksõnadel, et tutvuda ideedega sind huvitavas valdkonnas

Kuna traditsiooniline reklaam on tänapäeva infomüra taseme juures üsna ebaefektiivne, siis otsivad firmad muid võimalusi, kuidas silma paista. Samuti on eelkõige suurfirmade huvi tõsta (ja hoida) firma mainet ning selleks toetatakse valdkondi ja tegevusi, mis nende klientidele korda lähevad.

Üks hea näide muuseumi ja panga vastastikku kasulikust koostööst pärineb Hollandist. ING pank paigutas 2005. aastal Rijksmuseum’i näitusesaalidesse, mis on Amsterdami suurim ja kuulsaim kunstimuuseum, mugavad diivanid. Vaimukas nüanss on siinjuures see, et “pank” kui finantsasutus tähendab hollandi keeles ka “sohvat”.

See ei ole muidugi ainus asi, mis selles sponsorlepingust sündis. Nende koostöös tulemus on nt mitmed publikuprogrammid, muuseumi “filiaal” Schipholi lennujaamas, pangakaardiga 50% soodustust muuseumipiletist, ning kui minna panga kodulehele, siis esimese uudisena hüppab ette näitusereklaam!

Lähemalt võib lugeda siit.

Foto: www.trendwatching.com. One of the world’s leading trend firms, trendwatching.com sends out its free, monthly Trend Briefings to more than 160,000 subscribers worldwide.

Tags: